twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>


aku perlukan masa untuk diri aku menyesuaikan diri aku dengan situasi sekarang...setiap perkara yang berlaku itu pasti ada pro dan kontranya..aku rindukan saat2 bila bermulanya sesuatu perkara itu..contoh seperti persahabatan..xpon bercinta ke...semangat tu membuak2..penuh dengan emosi..ada ketawa..ada masa berlaga pendapat..masing2 cuba mengenal diri masing2..itu prinsip kehidupan...terima dan menerima..mungkin ada yang masih tidak sampai lagi bila masih ada rasa kekosongan dan kesepian dalam diri...


mungkin ada situasi kita perlu meninggalkan sesuatu perkara atau melepaskan sementara apa yang menyebabkan perasaan jadi begitu...xsemua mampu diluahkan dan dikongsikan dengan orang lain waima dengan keluarga atau orang yang rapat dengan diri kita...ada kalanya diri sendiri mampu menjadi kaunselor terbaik..


aku sakit dan letih bila menunggu...mungkin sibuk dengan urusannya...bila aku ok..aku akan kembali..jaga diri dengan baik..

0 comments: