twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>


fuhhhh.....panasssss je cuaca petang neh...sepanas dalam hati aku neh...sape suruh cari penyakit sendiri yea dakk???? ;p . apa yang aku nak sampaikan ialah..semua orang pernah mengalami kisah suka dan duka..xkisah la dalam ape2 hal pon...semua yang berlalu tu biarkan je berlalu..tak perlu dikenang lagi..kita semua pernah mengalami perasaan yang membuatkan kita down dan rase tak mampu wat ape2...cuma...ape yang aku nak tekankan disini pada lelaki2 yang budiman di luar sana, sekiranya berniat nak mempermainkan perasaan wanita tak payah la teruskan niat tu..jangan nak wat pasal berkawan ramai just nak nilai mana satu yang boleh dibuat calon isteri...kalau kawan, terus terang kata berkawan...kalau serius, carilah jalan untuk teruskan perhubungan tu ke peringkat seterusnya..jangan permainkan perasaan orang..sekali perempuan2 yang kau permainkan tu bangkit macam zombie baru ko tau langit tu tinggi ke rendah...nampak je perempuan ni macam lembik..lemah..tapi, dalamannya kuat..


khatam baca hasil penulisan seseorang....xde menda nak komen pon...cuma nak tau kisah2 dan apa yang telah terjadi pada suatu ketika dahulu..cuma berharap agar aku tidak tergolong dalam golongan itu...aku tak menyusahkan sesiapa..aku tak bergantung dengan sesiapa..sebab aku takut...bila ada masalah dikemudian hari..perkara dari sekecil2 zarah akan diungkit jadi sebesar2 dinasour...masa suka..semuanya nampak indah...bila ribut datang semua nak diungkit...aku paling tak suka bila perkara lama diungkit kembali...sudahlah...sekiranya tiada tolak ansur dalam satu perhubungan tu memang xkemana la...ade masa2 perlu mengalah sesuatu perkara tu sekiranya kita rasa menda tu memang kita salah....belajar menerima pendapat orang lain...fuhhhh....rasa macam nak bawa diri...serius masih rasa panas hati...tapi..tu laaa...silap sendiri rajin sangat jadi detektif...kan da geram sendiri...wahahahahah!

*serius rasa cemburu meluap2 sekarang...wahhh....kena hilangkan secepat mungkin neh! ;p *



0 comments: