twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>


akhirnya semua perkara yang berkaitan dengan diri aku berjaya diselesaikan...1st..pasal report...Alhamdulillah..semalam da selamat hantar kat penyelia..so..pasni boleh aku senang hati untuk rencanakan kehidupan aku lepas neh....

2nd...pasal hal peribadi...actually....aku rasa ini jalan yang terbaik...untuk kami...sebab masing2 masih ada tanggung jawab yang perlu dilaksanakan...jadi...takut bila ada hal2 macam neh jadi terganggu pulak...tapi xpe...we still same like before..sharing2...bertegur macam dulu2...rasa better macam tu kot...sebab rasa lebih dekat dan lebih memahami macam baru2 bersahabat dulu...sama2 satu kepala...tak kisah nak share ape2..hal peribadi or so ever...sama2 support masing2....lihat je kehidupan sekarang...akan datang kita tak tau..perancangan Allah itu sangat teliti...jadi..ikut gerak hati...jaga diri...jaga hubungan dengan Dia...Dia lebih tahu apa yang baik untuk hambaNya....sekiranya ada rezeki...saya terima dengan redha...


ermm...2 hari sudah cukup menguatkan hati ini walaupun perasaan tu masih kuat...terima kasih atas pengalaman lalu yang banyak mematangkan diri ini...kali ini rasa seperti seorang dewasa dalam membuat keputusan...kepada seseorang itu...jangan risau...saya ok aje...saya terima kamu seperti apa yang kamu mahukan dan saya memahami situasi kamu...saya lebih suka kita seperti dulu..bukan 2,3 menjak neh..semoga kamu sukses dalam apa yang kamu lakukan..ok? =)




0 comments: