twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

aku bila banyak masa2 terluang neh mula la terfikir nak wat sesuatu...
bila tengok orang muka kurus2 neh jeles la plak..nak la dagu runcing kan..
so..otak yang bergeliga neh da terfikir nak wat eksperimen...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
muahaha.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

terus aku terpandang sesuatu...sesuatu yang rasanya boleh dicuba dulu untuk merealisasikan impian aku....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ehem3....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hahahaha....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tu diaaaa....sekarang xmain da extra hot..aku main superhot gittewww...maklum la kulit tebal cam buaya...uhuk3...

so...dengan penuh ketenangan..sambil menghirup angin pagi dan cuaca pagi yang segar aku pon menyapukan losyen ini kat bawah dagu...(wahhh....feeling2 macam amik treatment london weight management katakan..hiu3...;p)

tapi....tetiba aku rase terbakar kannnnnnnnnnnn....wahhhhhhhhhhhhhh......nampak gaya macam leh berkesan je cara aku neh...hahahahaha....

tunggu la sikit masa lagi..untung2 tajam giler dagu aku kan...keh3...*nak lari ke bilik air la neh pasal aku rase da macam ayam panggang nehhhh!!!!....aduhhhhhhh

lagi satu eksperimen on da way...pakai air limau nipis ngan kapur...leh digunakan untuk buang lemaks2 degil ittewww....ade masa lagi leh try wat...muahahahaha....adehhhh....panehhh.......=(



0 comments: