twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Job..Job...Job....
any job for me??
please offer me....hahaha
balada pencari kerja 
hurmm...
sebenarnya aku dalam keadaan yang gembira dalam sedih
nape aku cakap camtu???
sebab aku gembira pasal kawan2 rapat aku semua da ada perancangan masa hadapan
maksud aku nak ke peringkat yang seterusnya..
bertunang dan berkahwin
yang sedihnya...
aku perlu bersedia untuk kehilangan mereka
sebab aku tau...
bila da terikat
keadaan da xkan sama seperti dahulu...
serius...
kalau aku ditempat mereka pun
mungkin aku akan menghadapi situasi tu...
xde lagi kawan2 yang 1 kepala
boleh berkongsi suka duka
istilah kawan tu cuma sebelum berkahwin dan sebelum ade komitmen je
lepas ada kehidupan sendiri
semua itu perlu dilupakan
semua itu hanya tinggal kenangan je...

1 comments:

  1. kalau ko dh khwn, jgn lupa aku tau