twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

aku rasa macam nak tergelak bila baca komen dalam blog lain yang mempertikaikan penulis blog sekarang suka tulis tulisan 'sampah' dari yang ada isi..oii..kamon la..buka sket minda ko tu..kita ada hak nak menulis apa yang kita suka..xkisah la orang tu nak tulis lirik lagu ke, nak tulis diari harian ke,just copy paste artikel ke..suka hati diorang la..yang kau nak kecoh apasal..kalau xsuka jangan baca..gi melepak ke blog yang rasa2 bagi ilmiah kat korang..kalau kau nak semua orang just bercerita pasal hal politik korang cerita la..aku da nak muntah tengok senario politik sekarang..tapi aku suka je membaca..blog pro kerajaan aku baca,xpro pon aku baca..sebab walaupun aku menyampah tengok orang2 politik ni sekurang2nya aku nak tau perkembangan perjalanan politik negara kita..xtau xboleh juga,sekurang2 aku ley wat pilihan masa mengundi nanti..hahaha...sebab tu aku malas nak publishkan blog aku..untuk apa?aku menulis sebab aku nak meluahkan ape yang aku rasa yang aku xmampu nak luahkan pada manusia..tau je la manusia ni bukan semua memahami..so, medium aku nak lepas geram dari blog aku..nasib la kalau sape2 tjumpa..aku senang je..xsuka jangan baca..kalau ko rasa penulisan kau da cukup baik dan budget page ko ramai orang lawat dan jadi follower ko..ok!^^

0 comments: