twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

bila hati semakin dekat, jiwa tu rasa jauh sangat....bila hati makin jauh, jiwa tu makin jauh...rasa xtercapai...terasa penat dengan permainan perasaan ni...ada kalanya sehingga rasa xmampu untuk teruskan...kadang2 kita rasa mampu untuk teruskan ia..tapi sampai masa bila terlalu banyak dugaan dan rintangan yang menumpu pada diri, jadi diri terlalu lemah...bila cuba menjauhkan diri..perasaan tu semakin kuat...xmampu untuk lepaskan ia pergi...tapi apa daya diri ini...diri ini xpunya hak atasnya...siapala aku...kekuatan aku melawan luka semalam hanya padanya...setiap saat bila ku kenangkannya..aku tersenyum...dan akhirnya aku menangis...dalam hati ni wujud 1 perasaan yang aneh...Tuhan...berikan kekuatan pada diri aku untuk menempuhi cabaran Mu..

rasa sayu sangat bila mendengar berita itu..macam2 boleh jadi...walaupun aku kelihatan sangat kuat...seperti tiada perasaan...xkisah...dalam hati ini hanya Tuhan yang tau sebaknya dadaku..aku tetap aku...tiada apa yang mengubah aku dan perasaan aku...semoga semuanya baik2 saja..

2 comments:

  1. relax la gurl.. kenapa kau masih nak layan perasaan dan menzalimi diri sendiri. Beri peluang pada diri kau untuk menjadi diri sendiri yang tersenyum melihat dunia. Lemparkan jauh2 apa yg telah berlaku.. hari ini tidak menjanjikan sesuatu utk hari esok, apatah lagi perkara tu dah lama dah berlaku.
    Please to think that u're the most important ang u should feel happy to move forward.
    Don;t look back cause u might not see.

  1. bukan pasal dy la nurul iman....ni org lain.....