twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hari2 yang aku lalui kosong je rasanya..sejak kejadian hari tu..ntah kenapa aku rasa macam lain je..sebab mungkin aku pernah rasa disakiti dan akhirnya perkara itu kembali dalam hidup aku..walaupun aku bukan seseorang yang penting pun..sekurang2 aku rasa sakitnya kerana ianya melibatkan perasaan..ntahla...terkadang aku akui aku jenis yang cepat panas hati..cepat naik darah..tapi aku juga cepat sejuk..cuma biarkan aku unntuk sehari..bila aku rasa ok,aku akan ok..dan cuba memaafkan kesilapan orang tu..sampai mana marah seseorang pada orang yang pernah bersama dengan dia sepanjang susah senang..serius aku xsuka dengan perasaan aku sekarang..aku ke bersalah kerana memikirkan perkara yang bukan2 terhadap dia sehingga dia mengambil keputusan drastik dalam hidup dia...atau dia ke yang bersalah kerana melukakan hati aku untuk kali ini..adakah aku x dikurniakan sifat sabar...aku xsuka dengan perasaan ni...kalau itu jalan yang terbaik aku harap dia kembali ke jalan yang lama..sebab sukar untuk melupakan kenangan2 lama itu..aku mendoakan semoga dia dikurniakan kekuatan..aku yakin dia mampu..hanya aku insan yang lemah ini perlukan masa untuk melupakan semua kesakitan ini....


entri di atas xde kene mengena dengan dia yang pertama menyakitkan hati ini...entri di atas aku tujukan kepada dia yang pernah hadir dalam hidup aku dulu..

2 comments:

  1. aku macam tau je sape.....

  1. xde sape2 la ein...xde kaitan dgn ex-classmate ko tuh...