twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

aku letih dengan semua ini...ku biarkan kau melangkah...melangkah dengan langkahmu yang jauh meninggalkan aku yang sedang mengejarmu...kerana semakin aku mengejar...semakin kau menjauh dari diri ini...aku jua manusia biasa...setabah2 aku melawan arus dugaan dan cubaan ada jua masa aku jatuh tersungkur dan terpaksa merawat luka2 yang aku perolehi...aku jua tidak selalu kuat...akhirnya aku mengalah dan membiarkan kau terus berlari kerana aku tak mahu punya perasaan seperti sekarang...sangat penat dan sakit di lubuk hati yang dalam ini...

saat aku ingin pergi dan cuba melupakan segalanya kau hadir kembali dan cuba menjadi sebahagian hidup ini...aku tak minta kau menjadi sebahagian hidup ini dan perasaan ini..cukup pengalaman lalu mengajar aku...aku tak mahu melakukan kesilapan untuk kali kedua...

diam ku bukan kerana membencimu...diam ku kerana aku ingin mengajar diri aku tentang kenyataan hidup daan perasaan...biarlah pemergian aku tidak kau sedari...aku tak minta kehadiran aku disambut kerana kesilapan aku menerima kehadiranmu dalam diri ini...hanya doa yang mampu aku kirimkan agar kau bahagia dan dipermudahkan segalanya....

sumber : link


silap aku....aku akui silap aku sendiri...aku tahu pasti akan di duga lagi tapi aku tetap tegar untuk meneruskannya...aku tak pasti apa yang aku cari sebenarnya....kebahagiaan?cinta?sememangnya perasaan aku amat sakit sekarang...ya Allah....pandulah diri aku mencari kebahagiaan untuk diri aku sendiri....

0 comments: