twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

tahun 2011 hampir melabuhkan tirainya.tahun ni banyak memberikan kesan dalam diri aku dan mengajar aku untuk menjadi lebih kuat. tahun ni banyak meninggalkan kesan dan kenangan dalam diri aku...antaranya...

1) dapat seorang sahabat yang berjaya membuat hari aku menjadi ceria..(dolphin...)

2) orang yang pernah bertakhta dalam hati ini da bertunang dengan cinta baru dia..(biasalah lelaki kan...*aku pinjam ckp ko yang aku takkan lupakan sampai bila2..!)

3) ade seorang psiko stalk hidup aku...ape guna ko keje besar tapi tak betul..idup nak menipu orang je...(memang kesian tgk gadis2 yang kene tipu ngan dia idup2 dalam fb tu..nasib aku bijak kenakan dia balik...hahaha...orang negeri *$#&*! memang suka menipu je kejenye kan...sabo je laaa!!)

4) pastu aku keje...aku jumpa adik2 yang wat aku kembali ke umur awal 20an..hahaha...(thanks Bella,Sze Chen,Shila,Zara ngan budak2 yang selalu jadi kuli aku...wan ngan zam...hahaha...korang memang terbaiklaaa....mekasih byk tolong aku tau dik!)

5) sebut pasal hati....haaaa.....dalam setahun ni ade je yang wat hati ini tersentuh....ye...betul...mustahilkan aku tak kenal sape2 dalam jangka masa aku single ni....1st...kawan 1 universiti dulu...memula macam xde rasa ape je..yelah kita kawan2 kan...da tau perangai dia macam mana....pastu tengok pada perangai dan cara dia wat aku tertarik...tapi sayang....baru nak mula semai benih kasih tu akhirnya tak menjadi sebab faktor kenegerian...mungkin da takde jodoh aku ngan dia...anyway sampai sekarang kami baik sebab pernah 1 universitikan..lagipun perasaan aku belum kuat lagi untuk dia xseperti yang sebelum tu...tu yang buat aku pergi menjauh dari diri dia..dan terpaksa melupakan kisah 6 tahun tu walaupun berasal dari kawan...

kemudian datang seorang lagi...sangat memenuhi ciri2 suami idaman...baik...kuat pegangan agamanya...bertanggungjawab....tapi sayang....terlalu muda untuk aku...dan family aku pun membantah hubungan aku dengan dia walaupun sekadar sahabat....akhirnya terkubur macam tu je...ade tanda yang dia berikan pada aku, namun aku tak pasti...baginya selagi aku belum bertemu dengan orang yang mampu mencintai aku dan menerima baik buruk aku dia akan terus menanti...tapi mampukah aku bertahan...aku akui aku lemah bila berdepan dengan keluarga aku...ye..aku tak salahkan mereka andai nakkan yang terbaik untuk aku...andai itu yang ditakdirkan..aku terima dengan redha...


harap aku temui jawapan pada tahun hadapan....jawapan yang akan mengubah keseluruhan hidup aku dan fobia aku terhadap perasaan diri ini....

0 comments: