twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

memang aku akui agak sukar untuk melupakan perasaan cinta yang pernah hadir dalam hati ini...nak2 pada orang yang tak sepatutnya...sebab keadaan yang memaksa untuk aku melupakan cinta itu...aku tak sanggup melukakan hati banyak pihak...hanya doa yang mampu aku kirimkan agar dia sentiasa tenang dan dilindungi oleh Allah dari segala perkara yang tak baik..maafkan aku andai cara aku untuk melupakan dia agar drastik..bagi aku biar aku sakit sekarang dari aku sakit dikemudian hari...cukup untuk hati ini pernah disakiti dahulu..aku bukan yang terbaik untuknya...maafkan aku sekiranya aku hilang dalam hidup kamu..walaupun agak berat untuk melepaskan dia pergi..namun aku redha...aku redha dengan ketentuanNya..dia banyak mengajar aku erti kehidupan dan memberi semangat pada aku dalam aku menempuh segala dugaan...kuat hati aku bila di duga dengan pelbagai rintangan pasti lemah jua..semoga kamu dibawah lindunganNya..selamat kamu bersama dengan yang berhak menyayangimu...:'(


memang tak boleh nak lupakan pelbagai kenangan aku dan dia sebegitu mudah..kata2..lagu2 yang pernah dia hadiahkan...bila didengar pasti air mata ini jatuh...insyaAllah...lepas ni aku mulakan hidup baru...tiba masanya aku fikirkan kehidupan aku sendiri...berhenti dari mencari2 dirinya..hargai orang yang menghargai dan menerima aku seadanya...insyaAllah...semoga Allah merestui langkah aku untuk kali ini...dan juga restu ibu bapa aku jua kuharapkan mengiringi pilihan hati ini....:-(

0 comments: