twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

pagi ni berlintas langsung dari negeri johor darul takzim...haha...wah...macam reporter lak aku eh...huhuh...pagi ni rajin lak nak menulis...sebenarnya x mengharapkan orang akan jumpa blog aku ni..bukan apa...bukan ada info2 yang berguna pon..just hasil penulisan dari sudut pandangan aku je...sekurang2 dapat juga jadi pengajaran untuk sape2 yang mungkin menghadapi situasi macam aku...sharing is caringkan...hehe

hujung2 tahun ni banyak sangat dapat invitation kawen kan...jangan tipu la kalau korang cakap xde pon dapat...kalau xdapat tu tanda masih budak2 ataupon xde kawan la tu...hehehe...orang cakap kalau kita pergi kerja kawen orang ni macam kita cari berkat jodoh eh kalau yang tak kawen tu??huhuh...aku dengar cakap orang je la kan...betul ke x tu xpasti...tapi..yelah, orang da mengajak kita seboleh2nya cubalah untuk mendatangkan..ya Allah...ayat akuuuu...hahaha...menghadirkan diri...haaa...baru betul...haihhh...




ermm...untuk sapa2 yang terlepas kerja kawennya tu aku nak minta maaf...dan terima kasih sebab mengajak aku datang..tapi sebab tuntutan tugas membataskan aku untuk hadirkan diri..xpe..aku mendoakan dari jauh kebahagiaan kalian...tapi, terkilan jugak sebab kenduri kawan baik aku tak dapat nak hadirkan diri...wuu...T.T..


osah bona suko eh ko jang???O_o


kawan aku da berderet2 da kawen...turn aku ntah bilo ntah...huhuh...calon pon xde...ade sesiapa yang single nak kat aku x???hihihih




sebenarnya...bukan memilih pon..cukup punya kerja tetap, bertanggungjawab dan punya pegangan agama...muka tu belakang citer..teringin plak rasa nak bercinta lepas kawen..hehee...~

0 comments: