twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

aku da fikirkan masak2....
sampai bila aku nak macam ni je....
orang lain semua da ke depan...
aku masih disini....
masih tak berbuat apa2.....
lupakan kisah lalu....
ada hikmahnya kenapa Allah berikan semua ini pada aku...
Dia nak aku buka mata...
Dia nak aku tau....
walaupun seteruk mana aku sekali pun....
aku masih ada masa depan yang cerah....
aku tau semua ini datang dari mana.....
dari DOA IBU BAPAKU....
mereka ingin lihat aku berjaya....
ada hikmahnya semuanya terbongkar sedikit demi sedikit....
ya Allah....
kenapa aku xpernah ketahui hal ini dari dulu.....
banyak masa yang aku telah bazirkan.....
ya Allah.....
apa yang aku telah lakukan ini......
aku menghancurkan harapan ibu dan ayah ku.....
harapan keluarga ku....
aku tau aku boleh lakukan....
tapi sebab sikap takut..
aku jadi ketinggalan.....
terima kasih ya Allah....
Kau telah membuka mata aku untuk menilai perkara yang baik
dan mengambil keputusan yang tepat
di saat akhir dan genting ini.....
ya Allah....
esok merupakan hari penentuan pada masa depan ku....
xde apa yang dapat menghalang aku lagi....
aku sedia menghadapi segala2nya....
aku sedia dimarahi atau dimaki
kerana aku yakin...
Allah sentiasa disamping aku....
demi keluargaku
demi masa depanku
aku akan tempuh segala2nya esok....
kuatkanlah semangat ku.....
aku yakin semuanya pasti akan baik2 sahaja.....

P/S : aku ingin berterima kasih pada mak ngan abah kerana sanggup bersusah payah bersama aku untuk memastikan aku berjaya dalam hidup..hanya aku kadang2 tegar melukakan hatinya...bila dikenang aku jadi sangat sedih kerana walau susah bagaimana pun mak ngan abah xpernah merungut...sedaya upaya dia akan cuba memberikan yang terbaik untuk anaknya...mak...abah...maafkan kak yung...selama ini kak yung banyak membuat keputusan yang membelakangkan mak dan abah..akhirnya keputusan itu memakan diri sendiri..kak yung berjanji..kak yung xkan mensia2kan peluan yang Allah berikan kali kedua ini....

1 comments:

  1. yo la sekarang dh xmo story morry dgn aku