twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

setiap yang bernyawa pasti akan pergi suatu hari nanti...
itulah lumrah hidup sebagai manusia
xkan ada yang kekal melainkan Allah...
pagi ni aku menerima berita yang amat mengejutkan dari seorang sahabat
ayah salah seorang sahabat baik aku 
telah pergi meninggalkan dunia ini..
perginya disebabkan oleh saluran jantung pecah..
walaupun aku xberapa rapat dengan arwah papa dia
tapi aku masih ingat lagi wajah tua itu dikala intan mengenalkan aku pada orang tuanya..
kelihatan wajah itu penuh dengan kasih dan sayang....
intan...
bersabar ye....
harap kamu kuat dalam menghadapi situasi ini...
ada hikmahnya disebalik semua ini
semoga roh papa kamu dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 beriman...
Al-Fatihah


p/s : aku faham perasaan intan sekarang..dalam sibuk nak wat persiapan untuk menyambut hari bahagia tiba2 diuji dengan dugaan ini..semuanya pasti ada hikmahnya...jangan terlalu bersedih sahabat...aku juga bersama dengan kamu...=(

0 comments: