twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

akhirnya selesai juga aku make up blog aku ni...
wat masa sekarang aku berpuas hati dengan design sekarang
tapi tu belum membuatkan hati aku puas lagi...
senang citer..aku jenis cepat muak dengan sesuatu (tapi bukan perasaan pada orang ye..ehem2..)
rasa2 kalau aku nak ubah tu aku ubah je sampai aku rasa puas hati...
mekasih pada kawan2 yang banyak menegur dan memberi tunjuk ajar tu...
haa...aku da ubah da blog aku
puas ati x???
huhuhuh
ade juga isi kandungan blog ni yang aku da buang...
benda yang dah xde makna lagikan
watpe nak simpan...
lagipun xguna untuk dikenang lagi...
it's all over now bak kato omputeh eh..hahaha
aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang
dikelilingi oleh orang2 yang aku kasihi dan sayangi aku
so aku wat keputusan untuk melupuskan segala kenangan yang xsepatutnya ada lagi tu
biar aku simpan dalam lubuk hati aku yang paling dalam
pastu aku kunci bebaik
pakai solex paling besor skali
pehtu kunci dia campak jauh2...
bagi xde sapa2 nampak lagi
haha...
ermm...
udah la tu...
aku nak gi 'meteng' design blog aku ni
pastu nak re-design blog aku yang lagi satu tu...
sian betul kena anak tirikan...
nunyte kawan2~~

0 comments: