twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

sangat panas petang ni....
ape aku wat patang2 yang berbahagia ni??
mengadap lappy sambil surfing tenet
membaca menambahkan pengetahuan sambil mengisi masa lapang
atau
mencari resipi2 yang sedap2....
ade la kawan2 aku tanya aku
xbosan ke dok umah je..terperap je...
sekali sekala jom la keluar lepas tension...
ntahla...
aku sebenarnya bukan jenis suka keluar pon...
penat je...
kalau aku stress baru aku keluar mencari ketenangan...
xpergi mengadap laut xpon gi karok...
sejak bersendirian ni
aku kembali dapat kehidupan aku yang dulu...
aku jadi seorang yang baik
aku jadi seorang yang lebih suka terperap kat rumah je...
inilah sebenar diri aku....
dulu sebab nak menjaga hati
tapi akhirnya sedih je dapat...
tapi xpe....
itu semua kisah lalu....
semua sudah dibawa angin yang lalu...
cewaahhhh....
ok la...aku nak sambung mencari resipi ni
cadang nak wat chocolate shake macam kat Secret Recipe tu..
hehehe

p/s : hari tu ade kawan aku tegur aku ade bahasa dalam blog aku ni kurang manis...aku nak minta maaf sebab ada tulisan aku memang direct..maklumla ikut perasaan, xde tapis2...ade separuh entri yang aku rasa xpatut ada dalam ni aku da remove untuk kebaikan bersama dan rasanya xperlu ada lagi..itu semua kehidupan masa silam aku..kalau ada yang masih ada tu aku nak minta maaf sebab aku xdapat nak tapis kesemuanya...maklumla ade banyak kerja lain yang aku perlu buat..andai terbaca tu hanya kemaafan yang aku pinta..InsyaAllah..aku cuba perbaiki diri aku untuk menjadi lebih baik lagi..^^v

0 comments: