twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

malam2 ni sambil aku jenguk2 ke blog kawan2 aku xlupa balik ke blog aku...
aku tengok da bertambah follower aku...
mekasih banyak2 sebab sudi bagi support pada blog aku..
sekurang2 ada yang perasan dan terjumpa blog aku neh...
malas sebenarnya nak publish pada orang...
sape2 yang jumpa tu memang kamu beruntung dan bernasib baik la...hehehe
so, malam neh aku bukan nak wat luahan perasaan pun...
just nak kongsi cerita lawak yang aku dengar dari adik aku...
hari tu aku ngan adik aku dok berborak2 macam2 topik
biasalah sambil layan2 mata nak lelap tuh borak2 la kan...
pastu adik aku tanya aku betul ke Facebook nak tutup bulan 3 neh??
aku cakap laa..xtau la dik...xpasti plak..kenapa? aku tanya..
adik aku cakap kalau Facebook nak tutup habis la xdapat contact kawan2...
aku pon ckp la memang elok Facebook tu tutup...
bukan takat budak2 je rosak..bini org, suami orang pon ramai yang rosak dalam tuh...
pastu adik aku cakap...
ko henggat dia nak tutup terus ke???
habis tu???
ade orang lain nak take over Facebook tuh...
yang bangga tu orang Malaysia lak nak amik tuh...
wah...bukan calang2 orang tuh aku cakap kat adik aku...
siapa???tanya aku
adik aku ckp DR ROZMEY...
DR ROZMEY??
aku dapat bayangkan apa yang akan berlaku bila DR ROZMEY handle Facebook versi dia.....





p/s : ehehehehe......

0 comments: