twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan 
SELAMAT PENGANTIN BARU
pada sahabat bernama BALKHIS ABDUL SALIM...
maafkan aku kerana xdapat bersama meraikan hari bahagia kamu..
hanya iringan doa daku sampaikan untuk kamu...
tiada apa yang ingin aku sampaikan
hanya kebahagiaan yang aku harapkan mengiringi rumah tangga kamu...
semoga kasih sayang yang terbina sejak bertahun2 lalu sentiasa kekal
dan mekar dari hari ke hari...
semoga dikurniakan cahayamata yang comel..
aku xkan lupakan persahabatan kita selama kita berada di universiti dahulu...



p/s : ni la balkhis..time gambar ni diambil masa tu pesta konvo 2009..ingat lagi masa ni kami sama2 borak2 pasal masa depan dengan orang yang kami sayang (kononnye laa)..memang aku salute kat dia..berjaya juga dia pertahankan cinta dia dengan mail sampai ke jinjang pelamin..teringat pula kata2 husna dulu..agaknya diorang ni di takdirkan untuk bersama sebab xsangka lepas putus kebetulan jumpa pula kat universiti..dan mungkin rezeki mail nak menamatkan pengajian kat universiti xkesampaian sebab dapat keje gomen..tapi dia ke universiti tu hanya untuk bertemu jodoh dengan balkhis..indah betul percintaan mereka kan??hehehe..

ape2 pun aku xkan lupakan kenangan persahabatan antara aku dengan balkhis..kali pertama bertemu masa wat projek geoteknik..dari situ kami mula rapat..aku xkan lupakan bilik aku menjadi 'bilik kaunseling' dia, aku dan husna jadi saksi melihat air matanya tumpah bila bercerita tentang masalah dia, hati kering wat ape2 pon, paling aku terharu yang dia sanggup susah payah hantar aku ke PKU masa dia tau aku demam..masa aku kene tahan selama sejam dalam wad pon dia sanggup tunggu aku...terharu sangat2...mekasih sahabat...walapun badai pernah melanda hubungan kita, tapi aku xpernah sesekali membenci diri kamu..semuanya kerana salah paham..semoga kamu bahagia sehingga ke akhir hayat..

0 comments: