twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

kadang2 ade perkara yang kita xboleh puaskan hati semua pihak...
ermm....
mungkin sebab xpernah lihat cara kerja kita yg macam tu..
so ramai yang nak komen or nak tegur...
well..aku xkisah atas teguran tu...
sebab kalau xde teguran mana kita nak tau silap kitakan....
aku amik semua teguran itu dengan hati yang terbuka dan positif...
POSITIF ok....
walaupun bukan ada niat lain pon tapi ade yang xsuka
itu salah 1 kerja aku
tapi kalau ada yang xsuka tu maaflah ye...
sebab nak MENJAGA hati dan pandangan mata ORANG LAIN
so aku akan ubah semula hasil kerja aku tu...
walaupun dalam hati ade juga rasa geram dan xpuas ati...
-_-"

1 comments:

  1. yup, aku suka mereka yang boleh membahagikan antara masalah personal dengan hubungan profesionalisme.. terkadang ramai yang terbawa2 perasaan emosi... hakikatnya mereka ini masih belum mampu untuk mengawal keadaan mereka.