twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

rasa seronok sangat sebab impian aku akan tercapai juga...
lama da dok angan orang offer aku macam tu...
nampak gayanya aku kena jaga sikit penampilan aku neh mulai sekarang...
muka kena jaga betul2...xmo ade jerawat batu...
belajar make up neutral...
badan kene kecik lagi...(kena makan 3 sudu balik la ni...haihh)
praktis senyum......^^
praktis posing....
hahaha....gilerrrr!!!!


kalau aku wat gaya macam ni ok x???hahaha....sengal!

hopefully menjadi la plan tu...xde halangan sebab teringin sangat dari dulu...xpela bermula dari amatur kan...selain tolong member nak juga tengok aku nanti jadi ape...hehehe....harap2 berjalan dengan lancar la...amin....=)

3 comments:

  1. oitt...ape yg ko buat....citer la...menci la aku mcm ni

  1. haha....nak wat satu menda yang da hampir 8 bulan aku tinggalkan dlu ein...dlu xyah offer ade org je sudi..ni siap offer lg..mmg laju la aku...wawawa....

  1. menci la...xmo citer