twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>



sememangnya aku da xnak kenang lagi kisah lalu...namun sekuat mana hati aku untuk terus teguh menghadapinya akhirnya air mata aku jatuh jua...yup...cakap memang senang..lupakan je semua itu..kalau aku ade pil untuk hilangkan ingatan aku da lama aku telan...aku pon xsuka ada perasaan macam ni...sangat tipu kalau aku mampu melenyapkan semua kenangan itu dan berlakon macam xde ape2 yang berlaku...sibuk mana pon bila aku sendirian aku akan terkenang kisah cinta aku yang kecundang tu..aku xdapat nak halanh air mata aku dari jatuh..memang aku pasrah...tapi dalam pasrah aku hati aku amat menderita..menderita atas mereka yang tegar melakukan semuanya keatas diri aku...luaran aku kelihatan aku sangat kuat..dan masih terukir senyuman di bibir aku..namun dalam hati aku masih ada perasaan memberontak itu...Ya Allah...kuatkan hati aku...semoga aku kuat untuk mengusir perasaan ini.....

1 comments:

  1. wikikiki...ceh, mengata daku je eh..ekau pun samo yo...huhu...relax la chah...kita sama2 hadapi benda yang sama...if sekarang ni aku mampu teguh berdiri, aku yakin ko pun boleh..biar kan mereka terus bahagia dgn hidup mereka..insyaallah, pasti ada bahagian utk kita nnt...mcm yg ko selalu ckp, kita kena enjoy dgn hidup yg kita ada sekarang ni...so, no cry2 ok...chill dear