twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

terkadang bila seseorang yang rapat dengan kita sedang mengecapi kebahagiaan rasanya tak perlu je kita hadir dalam hidup dia..sebab seakan rasa menganggu je perjalanan kebahagiaan mereka..prinsip aku senang je..usah diganggu orang yang sedang bahagia..terpulanglah orang tu nak kata kita sombong atau tidak..cuma malas nak kacau kebahagiaan orang je...serius cakap..bila orang lain sedang bahagia,ade ke dia kenangkan ko?xkan...masing2 sibuk dengan kehidupan sendiri je..jadi jangan salahkan mereka yang mengambil keputusan menyepikan diri atau menjauhkan diri dari kamu...bukan niatnya untuk buat begitu...sebab keadaan dan dia merasakan dia xperlu berada dalam kebahagiaan kamu...bunyi macam merajuk je entri aku ni kan...just untuk melepaskan resah dalam hati je agar aku jadi lebih gembira lepas ni..yup..aku xsuka bercerita dengan orang pasal ape yang aku rasakan sebab buang masa kongsi dengan orang..xdapat ape2 pon..xsemua boleh menerima...aku xnak pressurekan hidup aku..

hari tu aku ade terbaca dalam satu blog pasal tanda2 nak kawen..salah satunya sayangkan kanak2..aku masih xdapat feel nak sayang kanak2 lagi..adakah itu tandanya aku masih belum bersedia untuk berumah tangga???jeng jeng jeng...ngee~~~

1 comments:

  1. aku dah ade perasaan sygkan kanak2.. nak sgt ade baby..

    aha.. pasal org yg tak nak ingat kat ko tu. ade ms mmg org tu dah bahagia dgn kehidupannya. tapi mungkin juga die sebenarnya ingat jugak kat ko.. tp tak berkesempatan nk bgtau..
    ade lg 1 mmg sdg bahagia n mmg tak perlu kite nak amik tau lg hal die.

    carila kawan seramai mungkin.. n jgn selalu terkenang hal2 yg bukan2. Jgn terlalu mudah utk menyesal dgn diri sendiri.