twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

boleh tak....
saya inginkan seseorang yang xde kaitan dengan diri saya berdampingan dengan saya??
sebab saya suka yang low profile...
hanya saya je yang dia perlukan dalam dirinya...
bukan dia kenal saya dari orang lain....
boleh tak....
hehehe.......aku mintak permintaan camtu sekali aku jumpa si tokei jual kacang putih...
hahaha....senget!



kadang2 fikir seronok juga single ni...xde siapa nak sibuk kemana aku pergi..dengan siapa aku keluar (kecuali mak aku la suka tanya2 aku...hehe)..xperlu pening kepala cari jalan nak pujuk pasangan kalau bergaduh (sebab aku da pernah rasa pengalaman tu..it's so tired)..xperlu ada perasaan cemburu...xperlu mereport kemana pergi, time tu tengah watpe...xperlu kena marah kalau balas mesej lambat..kena tuduh mesej ngan orang lain lagi..(mengong!!)..aku perlu sayang diri aku ngan keluarga aku je...letih nak sayang2 orang ni...letih tau pasal akhirnya xdipeduli pon perasaan tu...ade ke kita di kata xbagi pengorbanan????hack betul....sekarang bahagia la...sekali jumpa kaki kecoh yang suka membizi bodi tanya2 bila nak kawen,umur da lanjut terus aku rasa macam nak sumbat kacang putih banyak2 lam mulut mereka!!!ikut aku laaa!!mak aku pon xpush2 aku!haihhh!

7 comments:

  1. hahahahaha...aku gelak gulem3 dah kat opis ni...wakakaka...aku minta biar la aku di pertemukan dengan kembar..sbb aku nak sangat zuriat kembar..ecece..xleh blah..zaman tu semua dah berlalu..takyah kenang lagi dah semua kesakitan tu..sekarang ni masa utk kita bahagia kan diri dan hati kita..chill bebeh...

  1. wan mohd faisal...=p

  1. sape wan mohd faisal tu? si kembar ke?? errkk, dia ada wan ke

  1. ler...aku igt ko tau nama penuh dier...haihhh....:p

  1. wihihi..aku tau mohd faisal je..weey, mana dia eh skrg...rindu la kat dia

  1. xtau...da balik malaysia kot...adik dy da nak kawen da...faizal tuh...

  1. errrkk...si faizal dh nak khwn....hbs tu buah hati aku tu camne...ko risik2 la kabo berita weeii..rindu ni...kot3 dia single, leh aku masuk line