twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

sebelum tu aku nak ucapkan mekasih pada kawan2 yang sudi baca blog aku..dan sudi memberi komen dan nasihat samada kat ruangan komen atau dalam sms personal aku..komen kalian sangat2 aku hargai kerana aku tahu...aku tidak keseorangan di sini..cuma jika ada entri yang berkaitan perasaan aku, tak semestinya aku bermaksudkan orang yang pernah menghuni hati ini...itu semua kisah lama...masing2 ada kehidupan masing2 dan bahagia menhadapi situasi sekarang..xperlu diganggu orang yang sedang meniti kebahagiaan...sebab aku bersahabat dengan ramai orang..walaupun aku x merujuk kepada siapa entri itu cukuplah ianya mengambarkan ape perasaan aku padanya..bagi aku aku masih punya hak untuk menulis tanpa merujuk siapa orangnya..jadi..janganlah anggap aku masih belum pulih dari luka semalam...Alhamdulillah...aku sudah pulih dan dapat melupakan kesedihan itu..mungkin cinta itu masih ada tapi ia xkan membara buat dirinya lagi...=)

0 comments: