twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

kalau da jodoh tu semua Allah akan permudahkan kerjanya kan...nak wat ape2 pon jadi je...xperlu ade rasa takut2..nak sembunyikan perkara sebenar walaupun niat tu baik...jauh macam mana pon...terpisah dengan lautan sekali pon..kalau kuat ikatan tu akan bersama juga...cuma masa je yang menentukan...ada yang cepat..ada yang lambat...yang penting jangan putus2 memanjatkan doa kepadaNya semoga semuanya dipermudahkan dan xde halangan..

pada sahabat baik aku,aku ucapkan tahniah atas pertunangan sekelip mata kamu..aku tumpang gembira sahabat..giler punya laju wat majlis...huhuhu...masih teringat lagi masa kita berdua dulu dok tanya2 sapa yang akan dulukan majlis tu..xsangka kamu plak yang dulu ye...hehehe...tahniah ye rosnah ahmad semoga jodoh kamu berkekalan sehingga ke akhir hayat..alam pertunangan ni jangan gaduh2 tau...kamu tu darah manis..hehe....

3 comments:

  1. wah....cik ros tunang senyap2 aaa....say congrats to her ok...

  1. mmg...dy call aku bagi aku rasa nak kne semput semalam...suka benor bg seprais....hahaha...insyaAllah klu dy on blog aku ni nampak la ucapan ko tu utk dy...heheh

  1. huhu..tak sangka...dalam diam...