twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

terasa cepat benar masa berlalu...apa taknya...baru je aku rasa saat umur aku menginjak 20 dulu..tup2 da nak masuk 26 tahun da...memang masa sangat pantas dan xmenunggu kita...lagi 4 tahun da masuk alam 30an pulak..wow..masa tu aku xtau aku jadi apa kot masa tuh...tapi serius aku merindukan saat umur aku sekitar 19-21 tahun..banyak menda baru aku terokai masa umur tuh..tapi tulah...kita xmampu nak putar balik masa tu..semuanya hanya tinggal memori pahit dan manis yang akan dibawa sepanjang kehidupan sebagai anak manusia di atas muka bumi Allah ni sampai kita tutup mata...kalau dikenang2 balik memang banyak kesilapan yang aku buat sampai adanya jadi sia2 je...nak menyesal memang xguna dah...apa yang penting jalan seterusnya aku perlu teruskan dan cuba berhati2 agar xberlaku kesilapan buat kali kedua...

0 comments: