twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Di mana bermula kemana hala langkah
didalam mencari diriku diuji

kubiar rinduku menanti bayanganmu
kecewa, gelisah dihambat masa...

hanya satu harapan dihati
agar aku dikasihi
aku rela mengabdikan diri
demi cintamu suci murni..

memang aku dah kuat untuk menghadapi kemungkinan masa depan..tapi aku xboleh tipu diri aku sendiri..memang aku merinduinya..rindu sangat2...sememangnya kenangan itu memang xboleh dipadamkan sama sekali dalam halaman hidup aku ini..kenangan aku dengan dia yang membuatkan dia sentiasa ada dalam hati aku ini..tapi semua itu dah terlambat...sakit sangat bila kenangan itu datang kembali dalam hidup aku..sememangnya betul kata orang..seseorang lelaki itu sangat beruntung jika dia menjadi cinta pertama si gadis..si gadis sangat bertuah jika dia menjadi cinta terakhir seseorang lelaki itu..dia beruntung kerana memperolehi cinta aku..tapi aku yang xde luck untuk jadi cinta terakhirnya..xpela..mungkin Tuhan ingin menguji aku sejauh mana tabahnya hati aku dalam menghadapi saat2 macam ni andai aku bertemu cinta lagi...chaiyok Aishah!!!...=')

0 comments: