twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

mulai esok....

lepas semua selesai.....

aku akan pergi jauh dari kenangan yang pernah terpahat dalam hidup aku dulu....

dia ada kehidupan sendiri......

aku ada kehidupan aku sendiri....

esok hari terakhir aku menghubunginya....

aku mendoakan semoga dia bahagia dengan kehidupan barunya itu.....

sesungguhnya...aku ingin sekali berterima kasih dengan dia....

kerana dia pernah memberi aku peluang untuk merasai dan memahami apa itu CINTA.....

dia pernah memberi aku kebahagiaan walaupun terpaksa berkorban demi melihat aku gembira....

namanya tetap tersimpan dalam lubuk kenangan hidupku....

cuma tiada lagi memori yang perlu untuk dikenang lagi....

kepada dia...aku ucapkan terima kasih atas segala pengorbananmu dan cinta yang pernah kau berikan padaku......

hanya iringan doa aku kirimkan semoga dia bahagia sepanjang menyusuri kehidupannya...

aku maafkan segala kesalahannya pada aku sepanjang percintaan lalu.....

akan aku simpan segala kisah suka dukaku dalam lubuk hati aku yang seorang pun xtau...

selamat berbahagia.....

MKCM......

1 comments:

  1. relax ar beb... yg sudah tu sudah la...
    aku pasti faham betapa sukar utk kau lepaskan batu berat dlm hidupmu...
    tapi pelan-pelan saja la utk mengharungi semua....
    ia akan baik2 saja