twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

da 3 hari tahun baru 2011 menjelma..2010 melabuhkan tirai dengan pelbagai kenangan yang manis dan xkurang pahitnya...kalau nak diceritakan...pahit lagi banyak kot...tapi alhamdulillah...walaupun kadang2 ianya menguji kekuatan diri aku untuk menempuhinya, sekuranga2 aku bersyukur sebab dalam aku terkapai2 mencari arah tujuan dalam memastikan aku xterus tersesat..ada tangan lain membantu aku dari terus lemas...siapakah pemilik tangan itu????sudah tentunya keluarga aku...mekasih sangat2 kerana banyak menyokong diri aku dan memulihkan diri aku seperti sediakala....sesunggguhnya kasih sayang dari keluarga tu lebih bernilai dari harta berjuta yang xhabis dimakan sampai 7 keturunan tu....walaupun buruk mana perangai kita family juga yang dapat menerima kelemahan kita itu...sayang sangat pada kamu....

sebut pasal azam baru...xberani nak meletakkan azam yang banyak tahun ni...cukuplah dengan iringan doa semoga keluarga aku dilindungi dari bencana dan di murahkan rezeki...aku juga berdoa semoga aku dipercepatkan rezeki untuk kerja sebab aku tak sabar nak melihat mak ayah aku merasa hasilnya dari perit jerih mereka menyekolahkan aku ngan adik2 aku dulu...kawin???hehehe.....susah mau cakap....insyaAllah jika jodoh aku cepat maka akan dipermudahkan segala urusan oleh Allah...kalau x...tunggu je la.....=)

3 comments:

  1. ala omak, den mau khwn...wikikiki

  1. mmg lambat laa ko nk mkn nasik minyak aku...kalau ex-klasmate ko tu mgkn xlama lg kot...bagus la tu..tu yg diidam2kan kan...

  1. ye, betul apa ko cakap tu...
    tp aku dah melanggar semua tu..
    mungkin ada hikmahnya....