twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

ermm....ape aku nak cakap ye....
banyak menda dalam kepala otak aku ni...
tapi xdapat nak diluahkan.....
macam2 perasaan yang aku pendamkan dalam hati ni....
tapi xdapat nak diluahkan dengan kata2....
bila aku simpan itu yang membuat aku jadi lagi sakit....
tapi bila aku luahkan...keadaan jadi makin ribut pula....
untuk kepentingan semua pihak...baik aku berdiam diri...
selagi boleh bertahan...bertahanlah wahai Aishah.....
ada pon blog peribadi ni xdapat juga dijadikan sebagai tempat melepaskan tekanan aku sekarang...
sabarlah duhai diriku...
semoga kamu tabah menempuh segala dugaan yang mendatang....

3 comments:

  1. chaiyok chah...kita fight sama2...huhu...tetiba aku pun rasa sebak je ni...

  1. ermm...chaiyok ein...kdg2 ade blog pon xdpt nk lega kan sepenuhnye perasaan kt kan...ade je sbnrnye perasaan tbuku dlm ati tu.....

  1. ada yg mengganggu ke DAtin?
    suka hati la nak tulis ape pon..
    org lain nak baca diorang punye pasal.
    ada yg terasa ke Datin?