twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

semua orang ada impian perkahwinan mereka sendiri..ade yang nak kawen bawah pedang la..atas kapal la..tepi laut la...macam2...xterkecuali aku..hehehe

aikk...tetiba je aku merapu2 pasal kawen ni kenapa ye...hahaha...sebab malam tadi aku mimpi gi kenduri kawen ntah sape ntah dengan seseorang...memang grand sangat2....sayang je baru aku nak melantak udang bakar dia yang wape kali besar tu terus aku terjaga...ape daa.....

impian perkahwinan aku xdela aku nak wat gempak2 sangat...kalau ade budget lebih memang la nak wat elok sikit sebab aku berharap inilah perkahwinan terakhir..aku impikan majlis yang sederhana dan sweet sangat...aku membayangkan perkahwinan aku di sebuah dewan yang dikelilingi oleh hutan yang segar dan menghijau..dan dewan tu terletak di kaki bukit...errrmmmm....ala2 perkahwinan dalam taman la....

pastu aku dok dengan suami aku kat 1 tempat yang xtau la kat mana..dok aman dan bahagia...masa tu aku dengan bakal suami aku tu da ade kerjaya tetap ley menampung kehidupan kami bersama...aku tolong dia,dia tolong aku...ehehehe....best2....

pastu anak aku xnak ramai2...4 orang cukup la...sepasang lelaki perempuan..kalau dapat kembar pon seronok juga...aku nak didik anak aku cara cam cekgu matematik aku zaman sekolah rendah dulu..hahaha...nasib la kamu wahai bakal anak2 ku...hahaha...(gelak besau)

hahaha...berangan memang best.memang xjadi kerja la kalau berangan...tapi, bagus juga angan2 ni...sebab sekurang2nya kita ada perancangan pada masa depan...tu baru berangan sikit...yang lain...coming soon...ngeh3~~~

p/s : afakufu kurindufu afadafa sefesorang...
bufukanfan afadafa sijibonfon...tafapifi afadafa 
oforangfang lafainfin...safakahfah difiyafa????
(sape yang paham ayat aku ni dia memang pandai...xpaham korang cari la makna dia sendiri..hahaha)

2 comments:

  1. haha..sy paham..bahasa 'F' ni time skola rendah2 dl lg..haha..=p
    em,cm hmpir sm je ngan pe yg sy impikan..2lelaki n 2perempuan..sulong lelaki,2nd n 3rd kembar perempuan last lelaki..hehe..;)

  1. mcm nak muntah aku baca ayat plg bawah tu... aku tak belaja tinggi2 ntuk faham ayat2 tu Cah.. kahkahkah