twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

bila sesuatu yang berharga dalam hidup kita hilang dengan tiba2..rasa macam kelam je dunia ni...maaflah pada kawan2 andai penulisan sejak kebelakangan ni lebih banyak benda yang amat menyedihkan...ini je medium aku untuk meluahkan segala apa yang aku rasakan sekarang...balada seorang yang baru kehilangan cintanya...

aku rasa macam dah nak gila dengan situasi sekarang...aku berperang dengan perasaan aku sendiri...aku terlalu merindui dia..ingin je aku capai handphone aku tu dan mesej dia..tapi aku tau,aku siapa pada dia...aku nak dia cari kebahagiaan dia sendiri, kenapa aku nak ganggu dia lagi...ya Allah aishah...tolonglah sedar dari mimpi kau ni....tolonglah terima hakikat yang dia bukan milik kau lagi...biarkan dia mencari kebahagiaan dia...kau bukan orang yang layak untuk mendapat kasih sayang dia..ada insan yang lebih baik dan menghargai dia dari kau..tolonglah sedar diri tu...

memang agak sedih lah...aku xmampu nak berkata2 lagi...bila aku berkata2 air mata tu tetap jatuh tanpa dapat ditahan...bila aku baca mesej2 kirimam dia dulu2 jadi monumen yang sangat indah...aku tersenyum sendiri bila baca mesej2 gurauan kami,gaduh2..semua tu memori buat aku..bila terkenang punca perpisahan kami aku menangis kembali...ya Allah..berat sangat dugaanMu...mungkin ini yang pernah dirasai oleh siapa2 yang pernah mengalami situasi seperti aku..

pada sahabat2,mekasih jd supporter aku ngan dia...sememangnya perpisahan ni bukan pinta aku dan dia..demam aku da makin teruk dan aku perlu tidur yang cukup seperti dulu...dengan keadaan cuaca xmenentu, stress, tidur malam terganggu..memang makin sakit la aku....badan sakit, jiwa sakit...