twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

aku sedang menghadapi saat2 paling sukar dan genting dalam hidup aku...aku xmampu untuk menghadapinya...dalam dada aku sekarang rasa macam nak meletup..kenapa harus ini akhirnya...aku cuba untuk jadi seorang yang tabah,tapi aku gagal...terlalu banyak kenangan yang disimpan dengannya...tapi, mungkin Allah yang mengetahui segala rahsia disebalik apa yang berlaku..ya Allah...kuatkanlah hati aku untuk menghadapi saat2 ini...begini pengakhiran kisah aku dan dia...setelah bermacam2 dugaan yang kami tempuhi...aku tak pernah menyalahkan dia..aku bersyukur kerana diberi seorang yang sangat menyayangi dan mencintai aku sepenuh hati..mungkin aku insan yang xlayak untuk memperolehi cintanya...aku xmampu membahagiakannya seperti dia membahagiakan aku..sebab keluarga yang memisahkan kasih kami..aku tersepit diantara 2 jalan..tanggungjawab pada keluarga dan cinta aku padanya..hanya tuhan yang tahu betapa sakitnya bila aku cuba membahagiakan kedua2 pihak...maafkan aku sayangku..maafkan segala kesalahanku sepanjang percintaan kita..aku halalkan segala yang aku berikan padamu selama ini..mungkin aku orang yang salah untuk kau cintai sebelum berjumpa orang yang sebetulnya...aku da xmampu untuk menaip lagi sebab tangan aku xmampu untuk menahan getaran dalam dada aku...


p/s : aku akan tinggalkan semua dunia maya yang mengaitkan aku dengan kenangan itu...terlalu perit untuk aku menghadapinya sekarang...banyak sangat kenangan aku dengannya...demi kebahagiaannya biarlah aku pula membalas pengorbanannya yang selama ini xmampu aku membalasnya..mungkin ini takdir nasib aku,hanya dilahirkan untuk memberi kebahagiaan pada orang lain..tapi tidak bagi aku...aku redha ya Allah..dan aku serik untuk menyayangi orang sepenuh hati aku..biarlah aku bawa diri aku ke mana sahaja..ini yang keluarga aku mahukan...sekarang puaslah hati mereka yang menghalang cinta kami..ya, 1 kejayaan yang membuat diri aku menderita..demi mereka,biar aku korbankan diri aku sendiri jika itu yang membuat mereka gembira dan bahagia...

2 comments:

  1. echah....
    nape ni...meh citer dgn aku....jgn pendam sorg2...msg aku ye....aku sentiasa ade dgn ko...tabah kan hati ye chah...sedih aku baca nya

  1. Cah... Ko ok tak?
    jumpa nnt citer kat aku ea....