twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

aku xpasti perasaan aku sama ada suka atau sedih sebab aku chat ngan dia...yang pasti aku amat merinduinya...rindu dengan segala2nya...rindu menatap wajahnya, rindu bercakap dengannya, rindu bergurau dengannya..bergaduh....sangat merindukan semua itu...tapi apakan daya...situasi sekarang sangat berlainan...sedih sangat melepaskan orang sebaik dia...yang menghargai aku dan mencintai aku sepenuh hati..menjaga aku sebaik mungkin..sentiasa berada di sisi aku semasa aku memerlukan bantuan dan berkongsi perasaan....ada ke orang sebaik dia yang mampu melakukan semua seperti dia lakukan pada aku?sangat sedih membaca setiap bait kata2nya...lama sangat dia terseksa...aku xsalahkannya kerana meninggalkan diri aku..aku lemah, aku xmampu berkorban seperti dia berkorban untuk aku selama ini..aku xkan berhenti mencintainya sehingga aku bertemu seseorang yang sama sepertinya..tingkah laku,perwatakan...salin xtumpah sepertinya...mustahil bukan...xde orang yang sama dalam dunia ni..serius...aku xsanggup lepaskan dia untuk orang lain...tapi,aku xkan putus asa...biar kali ni aku yang berkorban untuknya..walaupun akhirnya kebahagiaan itu x berpihak pada aku, sekurang2 aku berpuas hati melihat dia bahagia walaupun kenyataan itu amat pedih untuk diterima....

0 comments: