twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

mungkin aku perlu lupakan dia dari hidup aku..mungkin betul kata seseorang yang rapat dengan dia, ada yang lebih baik untuk dia selain aku...walaupun seseorang itu tak menyatakan secara zahir, tapi aku paham maksud yang tersirat..dia minta aku pergi dari hidup si dia...dia tak mahu aku seksa si dia lagi..bagi seseorang itu, semua tu kenangan dan pengalaman hidup..si dia berhak mendapat hak untuk kebahagiaan dia sendiri..jadi kenapa aku harus muncul lagi dalam hidup dia...aku memang amat paham maksud tersurat dalam setiap kata2 orang itu dan yang paling pasti bukan orang lain dalam hidupnya..orang yang penting dan yang akan mempertahankan si dia...sehingga aku menaip entri ini...masih lagi aku terasa akan kata2 orang itu yang meninggalkan kesan yang amat mendalam dalam hidup aku....aku bukan untuknya lagi...untuk kebahagiaan dirinya aku perlu hilang dari hidupnya...selamat tinggal sayang..maafkan aku atas segalanya...maafkan aku terpaksa melakukan ini semua demi kebahagiaanmu...aku akan pergi dari hidupmu untuk selamanya....akan aku simpan segala kenangan itu dalam lipatan sejarah hidupku...hanya masa yang mampu mengubat luka dan penderitaan aku ini..ku harap kamu singkirkan sahaja segala kasih sayang dan cintamu pada aku kerana aku tidak layak untuk menerima semua itu...ya Allah...kurniakanlah aku kekuatan diri untuk menjauhkan diri aku darinya untuk selamanya...permudahkanlah segala urusannya, murahkanlah rezekinya dan percepatkanlah jodohnya semoga dia mampu melupakan aku untuk selamanya...selamat tinggal kekasihku...selamat tinggal untuk selamanya...walaupun pemergiaanku ini tak kurelai, namun demi kebahagiaanmu sayang aku terpaksa merelakan...terima kasih kerana telah menyayangi dan mencintai diri ini dengan sepenuh hati...maafkan aku sayang...


hati yang teramat luka dan sengsara....

Aishah Zakaria.....

3 comments:

  1. sabarlah hati....
    Cah, aku doakan semoga satu hari nanti ko akan dapat cahaya kebahagiaan...
    percayalah.. dah ade yg ditentukan untukmu.. yg terbaik dan pastinya diterima oleh keluargamu..

  1. ermm...mekasih bagi suggestion kt aku pasal buku la tahzan tu...alhamdulillah..aku da baca buku tu n rasa lega sikit...insyaAllah,aku da dapat terima hakikat..aku berserah pada Dia, mungkin ada yang lebih baik menanti dihadapan untuk aku dan dia..mekasih ye ain..walaupun ko xbersama aku,kata2 perangsang dari mereka2 yang memahami situasi aku sekarang yang membuatkan aku kuat untuk menempuhi hari2 yang mendatang...=)

  1. walaupun aku tak dpt merasai perasaan yg kau rasa, dan aku tiada depan mata... kami ingin berkongsi segala perasaan tu bersama..
    Sebenarnya aku pun tak kuat.. oleh itu sahabat sgt perlu.