twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Alhamdulillah...aku dapat mengurangkan kesedihan aku hari ini...terima kasih pada sahabat2 yang datang melawat aku hari ni..mekasih ros sebab datang jenguk aku ngan sabar tengok aku menangis depan ko td..mekasih juga atas makan tengahari tadi..pastu ko wat lawak wat aku terhibur tadi...mekasih yeh memahami aku...intan pon sama..mekasih sudi melawat aku ngan belanja jus oren tu...nasib aku xmenangis depan ko tadi..sempat pulak kita bergosip eh..hehe....mekasih jugak pada ein sebab jadi orang 1st aku mengadu nasib...walaupun xdapat nk webcam tapi masa aku citer masalah aku tu memang air mata aku xhenti2 keluar...sekarang aku da rasa lega sangat...sebab aku da dapat kekuatan baru..aku mesej kt dia tanya khabar dan dia juga dalam keadaan baik2 saja...Alhamdulillah...semoga kami dapat menerima kenyataan ni dan dapat membuka lembaran baru dalam kehidupan kami..InsyaAllah....




p/s : walaupun da xde apa2 hubungan tu..perasaan sayang dan cinta tu masih ada dalam hati aku...amat sukar nak melupakan mu sayang setelah segala2nya kita tempuhi bersama...aku tetap akan menyayangimu selamanya walaupun terpaksa menguburkan perasaan cinta itu....

2 comments:

  1. kuat kan smgt...tabah kan hati...insyaallah, semua nya akn ok...byk2 bersabar...aku tetap ade kat sisi ko walau ape jua keadaan ko

  1. Aku supposed ko baca buku La Tahzan.
    Tenangkan hati dan sibukkan diri.
    Kalau ade rezeki, jodoh pasti ada.