twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hari pertama tanpa dia di sisi...rasa mcm kosong sangat...mcm ada sesuatu yang hilang dalam hidup aku..aku cuba lupaka masalah aku sekarang tapi setiap kali ingatan dan kenangan2 yang lalu menerjah ke dalam fikiran aku wat air mata aku tumpah...aku da xkisah apa kwn sebilik aku fikirkan bila nampak aku tiba2 menangis..alhamdulillah...mereka memahami...dia minta aku tabah untuk menerima segala suratan takdir..memang...memang aku perlu belajar untuk kuat dan cuba menjauhi diri aku dari dia..aku tak mampu untuk jadi seperti dahulu...sebab..terlalu banyak sangat kenangan yang aku dan dia tempuhi..aku xnak kerana kenangan2 itu membuatkan dia sukar untuk melupakan aku..aku juga xmampu untuk menguburkan perasaan aku padanya walaupun sekadar sahabat...aku tak mampu....

sepanjang hari ini masa ku hanya di katil bertemankan air mata..aku rindukan dia..tapi apakan daya...aku bukan siapa2 lagi pada dia...untuk lepaskan rindu aku dengar lagu2 semasa kami masih bersama dahulu..ya Allah...sebak sangat sehingga aku xtau wape kali aku menangis hari ini...berat sangat untuk aku melupakannya....

p/s : 1 hari aku dengar lagu ini untuk mengubat luka di hati aku sekarang..biarlah aku lepaskan segala kesedihan yang aku pendam selama ini seorang diri...



1 comments:

  1. Cah.. kadang2 kite kena pasrah utk semua ni.. aku harap tindakan parents kau tu betul.
    semoga mereka takkan menyesal dengan keputusan mereka.

    dan aku harap ko tabah menghadapi semua ni Cah. kuatkan semangat Cah.