twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

semalam aku jumpa kawan2 aku...lama xjumpa hampir 6 bulan da macam2 perubahan aku tengok..ada yang makin matang,ada yang makin berisi, ada yang makin kurus dan ada gak yang xberubah2..dalam sibuk borak2 tuh ada juga yang perasan perubahan pada air muka aku.  malam tu kawan aku ni tegur aku kenapa muka aku lain je petang tu..aku cakap xde ape2,...i'm ok...dia cakap jangan nak tipu sebab da lama berkawan dia da kenal aku camna..aku nak sorok camna pon masalah aku xkan dapat sebab air muka aku ni menjelaskan segala2nya dimana aku sekarang berdepan dengan masalah...aku tarik dia dari orang ramai pastu aku berterus-terang dengan dia..dia memang sangat2 terkejut sebab xsangka sampai jadi camtu sekali sebab dia tahu masalah aku ngan si dia..Alhamdulillah, aku dapat bercerita tanpa setitis air mata aku jatuh pun..mungkin aku da semakin boleh menerima hakikat..kawan aku tu beri kata2 perangsang pada aku supaya buktikan pada family aku yang aku boleh berjaya..mungkin sekarang aku xde apa2 untuk dibanggakan sebab tu family aku boleh mengatur hidup aku...kawan aku tu cakap aku perlu bersabar sedikit masa lagi untuk mencapai cita2 aku tu..mungkin ada benarnya kata2 dia...

1 comments:

  1. Kehidupan dianggap berjaya bila kita dapat membahagiakan semua orang.
    Apa yg penting berusaha!!!
    Kau akan berjaya.. itu pasti.