twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Setiap makhluk Allah di atas muka bumi ini dilahirkan mempunyai nama yang tersendiri..tapi, apakah maksud disebalik nama itu?

nama aku Noraishah Binti Zakaria dan nama tu diberikan oleh abah aku (bagi yang mengikuti entri yang lepas akan tahu asal usul nama aku tu)..aku mengkaji dan bertanya kepada mereka yang arif tentang rahsia nama ni mengatakan maksud nama aku tu AISHAH - memberi kebahagian, dan maksud yang diberikan itu mempengaruhi kehidupan aku sekarang.  benarkah aku dilahirkan untuk memberi kebahagian kepada orang lain??  mungkin benar kerana aku cuba membuat orang lain rasa gembira tanpa mengira apa perasaan yang aku rasakan masa itu..hanya orang yang mengenali dan rapat dengan aku yang tahu semuanya....

2 comments:

  1. nama mak sy aishah jgk kak... hehehe... =)

  1. setiap nama ada kelebihan... tapi nama ko ni kan.. nama Ummul Mukminin lg.. Kellass pew