twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

biler tengok orang kawen cemburu je...bila tengok kawan2 timang anak bahagia je...aku ni bila la nak rasa ye...rase2 macam da tak sabar lagi da....macam da dekat sangat masa tu...Ya Allah...aku mohon padaMu, segerakanlah jodoh aku dengan pasangan ku, Mohd Khairul Chek Mat..satukan lah hati kami berdua..terlalu banyak dugaan demi dugaan kami tempuhi..Kau permudahkanlah urusan kami Ya Allah...sesungguhnya aku amat menyayanginya...Kau panjangkan lah jodoh kami dan berikan lah kepada kami kesempatan untuk mengecapi kebahagian seperti pasangan yang lain sehingga ke akhir hayat kami...

aku juga bermohon,semoga lembutkanlah hati keluarga ku untuk melapangkan dada mereka menerima pilihan hati ku ini...sesungguhnya redha mereka adalah redha dari Mu jua Ya Allah...Ya Allah Ya Tuhan ku, Ya Rabbal Ya Rahim..Kau perkenankanlah doa hambaMu yang hina ini...Amin....

2 comments:

  1. amiiin ya rabbal alamin...berusaha la chah..Allah tu Maha Mendengar...insyaallah, jika kt bersungguh, Allah akn makbulkan...

  1. selain berdoa, kn fikir dan ikhtiar jalan yg terbaik untuk menyudahi apa yg dah bermula.
    Aku sentiasa mendoakan yang terbaik utk mu sahabat.