twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Sambil2 aku menunggu masuk waktu Isyak ni aku telah menulis satu cerpen pendek tentang diri saya dan di olah dalam bahasa j0pun...=)




Aishah私の名前。私はマレーシアから来ています自分の国は9の国です。私は3兄弟の長男です。私はシリアチャリティー名前は非常に貴重な愛している。我々は、来年末に結婚する予定です。私の野望は、技術者や教師になる。私は祈る神は....=)果たす可能性があります


paham tak? aku pon xpaham..hua3...

Aishah watashi no namae. Watashi wa marēshia kara kite imasu Jibun no kuni wa 9 no kunidesu. Watashi wa 3 kyōdai no chōnandesu. Watashi wa shiriacharitī namae wa hijō ni kichōna itoshite iru. Wareware wa, rainen-matsu ni kekkon suru yoteidesu. Watashi no yabō wa, gijutsu-sha ya kyōshi ni naru. Watashi wa inoru kami wa....=) Hatasu kanō-sei ga arimasu

maksud cerpen aku tu....

nama saya aishah. saya berasal dari malaysia. negeri saya adalah negeri sembilan. saya anak sulung dari tiga orang adik beradik. saya mempunyai kekasih yang sangat sy sayangi bernama khairul. kami merancang ingin berkahwin pada hujung tahun hadapan. cita-cita saya ingin menjadi jurutera atau seorang guru. semoga tuhan memakbulkan doa saya....=)

p/s : amacam...terer x aku ckp j0pun???hahahah

0 comments: