twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

sekarang heboh orang nak tubuhkan sekolah hamil untuk pelajar-pelajar yang mengandung anak luar nikah...ape jadah nak wat skolah tu? Lagi nak mengalakkan budak-budak sekarang mengatal lagi ke? Orang macam tu tak perlu dibagi muka sangat.. Gatal sangat kawin je, tak payah nak menyusah mak ayah sekolahkan ko..orang suruh belajar sibuk2 nak wat gaya orang da kawen..aku setuju pendapat Tan Sri Khalid yang kurang setuju wat sekolah mengandung tu..da wat salah lagi nak back up lagi budak tu..sepatutnya bagi pengajaran yang setimpal..hantar je ke rumah kebajikan tu dan bimbing mereka supaya tak campak anak tu merata2..ni buat pandai,bertanggung jawab tak pandai...kalau ye la tak nak anak tu hantar aje ke rumah kebajikan..sangat sakit hati tengok perangai remaja sekarang...eee...

aku masih ingat lagi zaman2 aku dulu..bukan main takut lagi nak berkawan dengan budak lelaki..budak lelaki zaman aku dulu stok semua kaki buli,kaki mengejek..jahat diorang takde macam sekarang...sekarang je da teruk macam ni..akan datang ntah ape jahat budak2 ni...

aku mendoakan semoga zaman anak2 aku nanti takdela yang mengikut perangai budak2 sekarang...

p/s : aku fikir aku nak didik anak2 aku ikut cara mak ngan abah..tapi lebih terapkan kepada tegas tetapi penuh dengan kasih sayang...

1 comments:

  1. ecececeh echah..jauh sguh pemikiran mu itu ye....cepat2 la khwn chah oiii...lps hbs blaja kang suh dato masuk meminang tau...