twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hehehe...just suka2 je...hari sabtu yang lepas roommate aku, Zue minta aku ajarkan dia cara2 make up sempena hari pertunangan dia raya ke-4 ni..sebelum tu memang dia da lama nak minta aku ajarkan..so, hari jumaat tu aku ngan si Zue ni menjalankan misi mencari baju untuk bertunang dan barang2 untuk mulakan kelas make up..aku la jadi konsultan make up hari tu..hahah..sabtu tu baru kami mulakan kelas make up..Zue nak make up yang natural dan xterlampau sarat. so, as she wish, aku make up la dia macam yang dia nakkan tu dan step2 macam mana nak make up sampai jadi macam tu..so ini la hasilnya...


Zue posing ala2 nak tunggu 
bakal mak mertua sarung cincin..hehehe....



ni wajah Zue lepas aku make up
 natural look...amacam?cun x?



p/s : aku send gambar kt Dato, Dato puji lawa..
so aku cadang kalau aku bertunang nanti aku 
make up sendiri je, so dapat jimat duit n xla 
muka aku ni jadi tempat mak andam tempek 
make up dia yang tebal tu..huhuhu....

3 comments:

  1. aku pun dh tempah bakal mak andam aku....keh3...aku import linny je...

  1. Cah, aku rasa make up ko ok. tp part lips tu kena lain cket kaler die. bg nampak lbh menyerlah.
    1 lg, better tudung tu gaya lain cket. Mungkin die da biasa pakai tudung mcm tu. tp kalu ubah cket mst akn nmpak lg menyerlah wpun mood natural.
    ape pun, congratz!!!

  1. sape bilang gadis melayu xmenawan...hehe...