twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hmm...actually,aku rasa aku orang yang paling beruntung sekali dalam dunia ni...aku bersyukur sebab aku masih ada family aku yang banyak support aku n sentiasa bersama-sama aku ketika jatuh dan bangun aku dalam menghadapi dugaan demi dugaan yang datang bertimpa-timpa...bila aku kenangkan semula banyak jasa mak dan abah yang tak dapat aku nak balas walaupun aku bayar dengan jutaan wang ringgit sekalipun....pada abah, Zakaria Bin Zahari dan ibuku, Mazumah Binti Bador, terima kasih sebab da membesarkan Kak Yung selama hampir 25 tahun ni..terima kasih sebab banyak bersabar dengan kerenah anak mu ini yang kadang-kadang menuntut kesabaran yang tinggi untuk menghadapinya.....

pada angah ngan adik...mekasih sebab kadang2 dengar cakap kak yung...walaupun kadang2 aku angin ngan korang,tapi itu tak kan mengubah kasih sayang aku pada kamu semua...be a good person adik2 ku....

aku juga bersyukur kerana dikurniakan kekasih,bukan nak dikatakan kekasih je,dia juga ibarat sahabat aku yang banyak membimbing aku, banyak berkorban demi kebahagian aku, mengingati aku dan mengajar aku menghargai apa itu cinta sejati...aku bersyukur sangat-sangat sebab dia dapat menerima aku seadanya, kelebihan dan keburukan aku,sabar dalam menghadapi kerenah aku yang cepat 'panas' hati ni...aku rasa tak kan ada sesiapa pon yang mampu bersabar kalau berhadapan dengan aku..mekasih tak terhingga aku ucapkan pada kekasih dan juga sahabat ku..Mohd Khairul Bin Chek Mat...i love u soooo muchhhh....(^_^)/

aku juga nak ucapkan terima kasih pada sahabat-sahabatku yang banyak memberi warna-warni dalam kehidupan aku..1st pada sahabat lama aku Siti Hadijah Ibrahim...thanks coz being my friend for 15 years...1 jangka masa yang agak lama juga...boleh dikatakan sahabat susah dan senang...pada Suhaina Asmiah,terima kasih juga aku nak ucapkan pada kamu sebab banyak support aku masa aku mengalami masa aku mengalami dugaan yang maha hebat sewaktu kita di TKS dahulu...mekasih sebab banyak wat aku gembira...pada geng-geng waktu kt TTJ dulu,Atfina,Hidani,arwah Yani...mekasih sebab jadi sahabat aku untuk 2 tahun tu...memang azab aku nak menghadapi kehidupan di asrama masa tu, tambahan lagi dengan homesick aku..mekasih sebab pinjamkan bahu korang untuk aku tumpahkan air mata aku sewaktu aku merindui keluarga aku,tadahkan telinga mendengar masalah aku..geng-geng waktu Dorm 4 dulu..memang aku tak kan dapat lupakan kerja-kerja gila yang kita da lakukan dahulu...kawan2 dan junior di Dorm 12..Dorm yang selalu di'intai' kat warden2 dulu...hehehe...aku xkan dapat lupakan itu semua...

aku juga ingin mengucapkan terima kasih pada sahabat2 sewaktu aku di KYPM Bangi dulu...Afni,Nabila,Siti Ramlah,Azra...banyak membuat aku kenal realiti dunia yang penuh pancaroba ini...pada 'x' roomate aku, Aina, thanks sebab pernah jadi roomate ku yang terbaik..menjaga aku dengan baik sekali dan aku tak kan lupakan sambutan hari lahir aku yang ke-18 tu..1st time aku sambut dengan kawan2...cuma aku terkilan sehingga sekarang motif nota yang kamu tampal di hadapan meja aku dahulu...aku tak tau ape salah aku sehingga kita mengakhiri persahabatan tu sebegitu rupa...

pada Nuri Zahira Ahmad Subandi, Rosnah Ahmad, Nurul Huda Jalalaluddin dan Nur Ain Mohamad, kamu semua adalah sahabat sejatiku...aku tak akan lupakan perkara yang menyebabkan persahabatan kita terjalin sebegitu utuh sehingga sekarang..terima kasih pada bekas pensyarah aku, Pn. Siti Arinah Sanat kerana assignment puan itu yang membuatkan kami betul-betul menghargai persahabatan ini...banyak onak dan duri yang kita tempuhi dan berbagai krisis yang kita hadapi..akhirnya kita bersatu semula...

Mahira, Kak Wani, Kak Ida, Aza, Zana, Husna, Balkhis, Tina, As dan pada semua kawan2 aku kat UTHM ni...mekasih sebab hadir dalam hidup aku...walapun kita pernah berselisih pendapat namun, segalanya kita tempuh bersama-sama sehingga ke saat ni...aku doakan semoga kamu semua berjaya dalam kehidupan kamu semua...

pada sahabat lama yang telah lama menghilangkan diri, Asfaezuddin Zakaria, mekasih banyak membantu aku dalam banyak hal...walaupun kita telah bertemu dengan seseorang yang paling kita cintai,aku tetap menganggap kamu seperti saudara ku sendiri..mekasih kerana banyak membantu aku sahabat...

itu je dedikasi aku pada insan2 yang paling aku sayangi dan ingati....

4 comments:

  1. sayang ko slalu chah...thanks ye slama ni sudi marah aku, sudi teman kan aku, sudi bg nasihat yg berbakul2 kat aku...hehehe...

    aku doa kan, ko happy2 slalu di samping keluarga tercinta dan insan tersayang...frenz forever ok...


    *mcik, bpk aku bukan ahmad la..mohd lerr

  1. hahaha...yeke?typing error laaa....kes3~~~

  1. td mr.N skodeng blog ko...pastu dia tny sape ko...nape nak hentak dia...hahahha....nak tergelak aku...ko baca la komen dia kat blog aku tu

  1. hahaha...ko ckp kt mr.n aku ni adik ko yang nk gi beduk dy pasal buli ko dulu...hehehehe....ape2 pon dy da kembali pada ko aku tumpang happy ler ein...ckp kt mr.N aku wat pelan damai ngan dier aa...kes3~~~