twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Tengah aku selesaikan soalan statistik ni tetiba aku teringat kenangan2 kat poli dulu...rindu betul pada poli yang menyimpan 1001 kenangan yang xboleh aku lupakan..aku rindukan suasana pembelajarannya,rindukan keadaan sekitar poli,terutama tasik depan asrama tu..pekan Sabak Bernam, Sg.Besar...Sg.Hj Dorani..BNO...Kg Tebuk Mufrad...kawan2..semua aku rindui...



p/s : terfikir satu hari aku nak kembali ke sana 
dan menghabiskan masa mengimbau semua 
kenangan2 yang telah berlaku disamping
orang yang tersayang...

7 comments:

  1. aku nak ikut!!!!! kt g dgn partner masing2 ye

  1. aku pun sama Cah, tak pernah aku rasa hubungan yg sgt akrab, dgn suasana pembelajaran yg seronok. tenang,
    aku sentiasa ckup persediaan. aku rs bangga sgt ms belajar kt Poly tu wpun tak ada apa2 kemudahan yg bagus2 mcm kat tmpat lain.
    Kesusahan kat sana membuatkan kite semua saling tolong-menolong dan mesra.
    Dgn keindahan tasik dpan asrama tu.. Wpun pernah sendiri, tp alam seperti rakan yg sgt akrab.
    Aku rindu utk berada di masa lalu tu....

  1. ye..betul tu...byk bezanya dgn skrg...sbb segala2 kurang tu yg wat kt jd dekat antara 1 sama lain...

    p/s : rindu mlepak blik ko ain!!!

    ein : wah2..semenjak da b'2 ni xhbs2 interprem balak ko tu ye...huhuhh

  1. wakakakkaa..mana ade interprem....aku rindu psis.....huhuu..byk sgt kenangan kat sana...

  1. tula...byk kenangan suka duka kat sana...kalau la masa ley di putar kembali....(T_T)

  1. macam salah je ayat ko tu Cah..
    aku yg slalu lepak n mkn kt bilik ko..
    dah takde siapa lg da aku nk bercakap.

  1. hehe..ye kot...xpe2...sampai bila2 pon kita sahabat je ye...=)