twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

bukan nak cakap apa la...aku sebagai pemerhati sangat sensitif dengan situasi itu..mungkin berlainan keadaan..aku pon tak paham, perlu ke pandang seseorang tu dari segi paras rupa, pencapaian akademik atau kedudukan kewangan orang tu baru orang berduyun2 nak berkawan dengan dia?? please la woi..sekarang zaman da maju, orang miskin pon boleh jadi kaya kalau dia berusaha sendiri.  kalau kau pandang perkara yang aku list tu sebagai salah satu syarat nak jadi kawan ko, sorry, minta maap la banyak2..aku pon tak sudi jadi kawan kau..so, kau boleh ikut kawan kau yang kau fikir 'perfect person' tu..janji tak ganggu hidup aku!





p/s : sangat sakit ati bila orang tu berada 
depan mata aku sendiri..i hate this situation!!! 
terpaksa berpura2 macam takde apa2 perasaan 
padahal dalam hati rasa sangat terpinggir...sakit hati la!!!

1 comments:

  1. kadang-kadang, memang kita tak minta perkara ni berlaku. tapi sejujurnya aku kena akui keadaan tu... ia masih ada, dan menjadi stigma masyarakat melayu lama kita.. apa pun kadang-kadang bagi aku ada hikmahnya jugak.. bukan semata-mata kebendaan, tapi selama mana kita mampu utk bertahan..
    mereka yg fikir mcm Nyonya Mansur tu sebenarnya nak anak2 masing2 bahagia dan tak susah...